Без значение. Системата е описана повече от подробно в eLearn.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дойде зимата и ме накара да се замисля
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеБез значение. Системата е описана повече от подробно в eLearn.
аз сега в неделя ще пробвам с пробна лампа по буксите дали има токове!
интересно ми е защо датчика по горе на снимката ми е за подгрев на антифриз а няма такъв!
оказва се че е калорифер,много интересно!
А според мен тук би трябвало да е захранването или се бъркам,ако някой е запознат да казва
http://zafo84.snimka.bg/automobiles/...20604.29649617
благодарско!
Comment
-
Да за захранването си прав. Това е. А врътките на двузоновия климатроник при мен са на Ауто. Друг е въпроса че каквото и да се случи ако буксата не е включена в нагревателя той няма как да се сгрее. Описанията и схемите на италианците са хубави ама не винаги си ги спазват. Примерно двата 30А бушона на калорифера трябва да са до горивния филтър ама само на теория. Няма ги там. А къде са ги посяли един дявол знае. Предполагам че са някъде с релетатаAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Днеска полежах в колата под джабката...
Явно и аз имам калорифер, но не работи.
Бушона до акумулатора е здрав и на мястото си, под джабката имам този разклонител - в него има включени 2 сини и една сива букса. Нямах под ръка мултицет за да премеря идва ли ток, ама вероятно не, защото са им доста дебели кабелите там - т.е. отиват направо към реотаните. Други кабели свободни и висящи букси няма. Няма и такава букса, която да е свързана с някоя от сините - както на снимката на колегата.
Най вероятно релето се бъзика нещо или друг предпазител е отишъл.
Имам няколко въпроса ако някой знае:
1. Къде се намира другия бушон за калорифера - не можах да го намеря в пространството зад джабката а по eLearn трябва да е някъде там.
2. Къде са релетата - по схемата илизат че са някъде зад парното, ще пада разглобяване сега по празниците.
3. На диагностика дали ще може да се тества калорифера - имам подходящ кабел, който му се превключват пиновете, както и лаптоп и МЕС в подходящо работно състояние
На последния въпрос сам ще си отговоря най вероятно утре...
След като откривам че имам такава система считам за ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да я приведа в работно състояние...
Най интересното е че в снопа от който идваха кабелите на сините букси имаше някаква снадка, която не съм сигурен дали е фабрична, макар че беше оплетена в снопа с тиксата...
Двата червени кабели се разклоняват от един много дебел червен там. Прилича ми на нещо правено допълнително.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Яворе, Яворе .... удари една шайба като имаш време.
Във фиат форума, знаеш ли откога е обяснено на дълго и на широко...
Comment
-
Те ви цялата информация. Дерзайте.
"Калорифер" ще търсят тия, дето колите им са правени след 03.2002. До тогава подгряването е със свещи на антифриза.
При "калорифера", датчикът на антифриза служи да даде сигнал за изключване на системата, когато антифриза се стопли.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеВъв фиат форума, знаеш ли откога е обяснено на дълго и на широко...
Междо другото аз намерих къде са ми бушоните точно до горивния филтър единия е 50 А а другия 30 А,здрави са но много замърсени!
а ако някой стигне по напред от мен с резултат нека да пусне и някоя снимка и то по точно ако издири къде са релетата!
Comment
-
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщениеКолега я дай един линк та да не разводняваме темата докато си подкараме калориферите,Благодаря !!!!
Междо другото аз намерих къде са ми бушоните точно до горивния филтър единия е 50 А а другия 30 А,здрави са но много замърсени!Last edited by tonov; d.m.y г., 21:23.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Ето я темата, изчетох я:
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=79819
Моя или е повредено някое реле или просто не е активиран.
Или пък работи и аз това го приемам за неработене.
Не ми е останало време да замъкна лаптопа в колата.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Моята алфа към 5-тата минутка някаде.. на бензин и на газ.. термостата беше френски от рено 19(Нов) .. защото 3-ти път сменям термостат за последната година и ми писна и го побългарих и сега с този термостат всичко е както трябва.. Ако някой е като мен ще ме разбере.. а и е доста по евтино
Comment
-
Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщениеМоята алфа към 5-тата минутка някаде.. на бензин и на газ.. термостата беше френски от рено 19(Нов) .. защото 3-ти път сменям термостат за последната година и ми писна и го побългарих и сега с този термостат всичко е както трябва.. Ако някой е като мен ще ме разбере.. а и е доста по евтиноAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Днес активирах допълнителния подгрев и на 2-та мин. започна да духа марно ,което досега не беше се случвало преди стрелката да отлепи от 50 градуса.Даже на място се чувства как преиграват оборотите като превключват релетата.Last edited by west421; d.m.y г., 14:57.
Comment
Comment